ACTE NECESARE EVALUĂRII
Actele necesare pentru realizarea rapoartelor de evaluare se predau, de regulă expertului evaluator în momentul efectuării inspecției pe teren, a obiectivelor. Actele necesare (în copie) pentru evaluarea imobiliară în funcție de tipul obiectivelor de evaluat sunt:
Acte necesare pentru evaluarea apartamentelor:
• Act de proprietate/dobândire
• Copie carte de identitate client/Copie Certificat de Înmatriculare Firmă
• Releveu apartament
• Extras de carte funciară pentru informare
• Fișa bunului imobil (din documentația cadastrală)
Acte necesare pentru evaluarea proprietăților (construcție + teren):
• Act de proprietate/dobândire
• Copie carte de identitate client/Copie Certificat de Înmatriculare Firmă
• Plan de situație
• Releveu pe fiecare nivel al construcției
• Extras de carte funciară pentru informare
• Autorizație de construire/desființare (dacă este cazul)
• Proces verbal de recepție la terminarea lucrărilor (dacă este cazul)
• Fisa bunului imobil (din documentația cadastrală)
• Memoriu tehnic arhitectură/rezistență
Acte necesare pentru evaluarea terenurilor libere de construcții:
• Act de proprietate/dobândire
• Copie carte de identitate client/Copie Certificat de Înmatriculare Firmă
• Încheiere de intabulare
• Extras de carte funciară pentru informare
• Plan de încadrare în zonă
• Plan de situație
• Fișa bunului imobil
• Certificat de urbanism (dacă există)
Pentru evaluarea altor tipuri de imobile, actele necesare vor fi stabilite cu expertul evaluator, în funcție de caz.